Acute zorg voor in de avonden, weekenden en tijdens de feestdagen.

Wat kunnen wij voor U betekenen?

‘Spoedeisend’ zijn gezondheidsklachten die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag van uw eigen huisarts. Bijvoorbeeld toenemende benauwdheid, verlammingsverschijnselen, heftige pijn, een ernstig ziek kind of een ongelukje in huis. Ook voor medisch advies kunt u contact met ons opnemen.

Wat kunt U van ons verwachten?

U krijgt een goed opgeleide en ervaren triagist(e) aan de lijn. Bij voorkeur dient de patiënt zelf te bellen. Belt u voor iemand anders, zorg dan dat u alle patiëntgegevens bij de hand hebt en dat de patiënt zelf ook aanwezig is!

Wat vragen wij van U?

De triagist(e) vraagt onder andere naar de volgende patiëntgegevens:

Uw BSN nummer
Uw geboortedatum, naam, postcode en huisnummer
Uw telefoonnummer
De naam van uw huisarts
Uw ziektekostenverzekeringnummer
Omschrijving van uw klacht(en)
Uw medische voorgeschiedenis (belangrijke aandoening/ ziektes/ allergieën)
Uw medicijngebruik
Identiteitsbewijs

Opname van telefonische contacten

Telefoongesprekken worden opgenomen en zullen worden gebruikt voor trainingsdoeleinden.

Echter worden deze gesprekken voor een bepaalde tijd bewaard om bij eventuele klachten, fouten en misverstanden de zaken makkelijker te reconstrueren.

Vervoer naar de Huisartsenpost Hillesluis

Huisartsenpost Hillesluis is niet verantwoordelijk voor vervoer, hier moet U zelf voor zorgen.

Complimenten of opmerkingen?

Wij willen graag weten hoe U onze zorgverlening ervaart. Heeft U een opmerking of compliment? Dan vernemen wij dit graag.